5 grudnia 2016

Order

Jakiś czas temu w ramach udziału w akcji Polecam RoyaLOVE (jeszcze do końca grudnia możecie skorzystać z rabatu -12% w Royal-Stone z kodem KRUPKOWSKA12 ;)) zobowiązałam się do wykonania tutorialu na pracę w mojej technice, który będzie opublikowany na royalowym blogu. Długo zastanawiałam się nad projektem, żeby nie zanudzić nikogo zbyt łatwą pracą (albo długością tekstu), za to zrobić coś nowego, ale też niezbyt trudnego. W końcu zdecydowałam się na formę, która już od dawna chodziła mi po głowie - dość prostą geometryczną broszkę z kaboszonem w kształcie kropli, trochę przypominającą order albo jakieś inne ważne odznaczenie.
Tutorial i cały przebieg pracy nad broszką możecie obejrzeć TU na blogu Royal-Stone, a tutaj pokażę Wam efekty. :)

Order to dość minimalistyczna broszka dla miłośniczek prostych form
Całość składa się z dwóch części: geometrycznego elementu, wyciętego z miedzianej blaszki, na której puncynami naniosłam prosty rysunek z linii i kropek, oraz dość dużej fasetowanej szklanej kropli w mlecznobiałym kolorze, którą oprawiłam w miedzianą kasetkę. Miedź bardzo ładnie podbiła kolor białego kaboszonu, dodając mu ciepła i może trochę więcej delikatności.

Order - geometryczna broszka z miedzi ze szklanym kaboszonem
Całość zaoksydowałam na głęboki brązowy kolor, wypolerowałam i zmatowiłam włókniną ścierną dla nadania bardziej surowego charakteru. 
Myślę, że świetnie sprawdzi się przypięta do klapy eleganckiego żakietu lub ciepłego płaszcza, ale może być też oryginalnym dodatkiem do sukienki.
Dostępna jest tutaj: http://krupkowska.com/shop/broszki/order-broszka/  

Order - http://krupkowska.com/shop/broszki/order-broszka/
Minimalistyczna miedziana broszka ze szklaną kroplą - krupkowska.com
Minimalistyczna broszka w formie orderu - krupkowska.com
Order - broszka z miedzi i szkła w retro stylizacji ;)
  No i to tyle na dziś... Dobrego tygodnia! Niech Mikołaj przyniesie Wam coś miłego ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...