23 listopada 2014

Zięby

Wygląda na to, że zima mnie dopadła i trochę się rozchorowałam, ale nic to - jest jeszcze kilka rzeczy, które czekają na zaprezentowanie. ;) Dzisiaj dwie zięby w formie naszyjników:
- Zięba (02) - sylwetka w locie, z rozłożonymi skrzydłami, zawieszona na krótszym łańcuszku (41cm + 6cm łańcuszka przedłużającego). Zasadniczo pokolorowałam ją emalią w kolorach: białym, żółtym (w dwóch odcieniach), szarym i rudym, ale można też znaleźć odrobinę czarnego i niebieskiego (na ogonie). Może na to nie wygląda, ale warstw emalii wyszło jednak sporo. ;)
Wymiary ptaszka (w najszerszych miejscach): 6,7 x 4,0cm







- Zięba (03) - kolorystyką trochę przypomina rudzika... -W tej wersji użyłam emalii w kolorach: białym, jasno- i ciemnoszarym, czarnym, pomarańczowym i ciemnożółtym. Sylwetka ptaszka z widocznym jednym rozłożonym skrzydłem zawieszona jest na długim łańcuszku -obwód naszyjnika wynosi ok.57cm (+6cm łańcuszka przedłużającego), a wymiary samego ptaszka to: ok. 5,2 x 5,6cm.






Obie zięby są jeszcze do wzięcia (ale nie wiem jak długo ;)), także jeśli szukacie już gwiazdkowych prezentów, to zapraszam! 
Miłego niedzielnego wieczoru! :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...