30 grudnia 2012

dragonfly

Jeszcze jeden prezent Gwiazdkowy, tym razem bardziej wrappowy (uwaga! będzie dużo zdjęć;)). 
Jakiś czas temu dostałam dwa sznurki bliżej nieokreślonych kamyków-koralików (ametyst,  jadeit? Nie mam co do tego pewności.  Może Wy macie pomysł, co to może być?) z prośbą o zrobienie dużego wisiora - ważki.  Wcześniej nie miałam ani pomysłu ani czasu, żeby ją zrobić, wiec postanowiłam podarować ważkę w prezencie świątecznym. Zlutowałam ramkę, dorobiłam zapięcie (można ją nosić nie tylko jako wisior, ale też jako broszkę) i dorzuciłam kilka innych kamyków (amazonit, mały zielony jadeit w ogonie i dwa niebieskie na skrzydłach), a na koniec zaoksydowałam (co akurat chyba nie było dobrym posunięciem –mam wrażenie, że zielone kamienie ładniej komponowały się z miedzią przed przyciemnieniem, no ale tak też nie jest najgorzej;)).
Skończyłam pracę dzień przed Wigilią, więc miałam mało czasu na zdjęcia i musiałam je zrobić przy sztucznym świetle dlatego kolory nie do końca odpowiadają rzeczywistym...















A tak wyglądała w trakcie pracy:
najpierw ramka



zapięcie i polerowanie

i wplatanie koralików






 To już chyba ostatni wpis w tym roku, więc życzę Wam udanego Sylwestra (nawet jeśli spędzacie go po cichu ;)) i Dobrego Nowego Roku! :)

1 komentarz:

  1. Piękna! Zaoksydowana też wygląda ładnie. I Tobie wszystkiego co najlepsze w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...