3 lipca 2013

powtórka z rozrywki

Dostałam niedawno prośbę o wykonanie kopii kolczyków, które sprzedałam już jakieś dwa lata temu (a zrobiłam pewnie jeszcze wcześniej), a które gdzieś się posiadaczce zagubiły. Miło wiedzieć, że moja praca podobała się komuś na tyle, że chce drugą taką samą :) Kolczyki oczywiście nie wyglądają identycznie jak poprzednia para, ale przy okazji pracy nad nimi zauważyłam, ile zdążyłam się nauczyć od czasu wcześniejszej wersji (i o ile nowych narzędzi wzbogacić swój "warsztat";))





 


skład: miedź, srebro 930 i 999, turkus stabilizowany; oksyda
 

1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje prace, dlatego chciałabym Cię zaprosić na www.qrkoko.pl, gdzie z okazji przeprowadzki na nową stronę organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi. Zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...