18 stycznia 2013

szop

Ani się obejrzałam, a tu minęła już połowa stycznia, a na blogu nadal nic nowego. Aktualnie pracuję nad kilkoma zamówieniami, ale mam mnóstwo pomysłów na to, co będę robić później i nie mogę się już doczekać. Byle tylko czasu starczyło ;)
Tymczasem przedstawiam pana szopa. To chyba moja pierwsza praca w tym roku, chociaż wymyśliłam go już dość dawno, bo przy okazji szkicowania projektu na lisa. Jest w całości wykonany z miedzi (oksydowany, dzięki czemu część wokół oczu jest ciemniejsza) i zawieszony na długim łańcuszku.
Bardzo mnie cieszy ten szop, ale chętnie oddam go w jakieś dobre ręce ;)

 photo szop03min_zpsfd7e4104.jpg

 photo szop02min_zpscaa4acd6.jpg

 photo szop04min_zps0cd1b2db.jpg

 photo szop01min_zps28c0a30b.jpg

 photo szop05min_zps26bfbbb6.jpg

 photo szop06min_zps9739e5b6.jpg

Miłego weekendu i do następnego razu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...