10 lutego 2013

As pik

Zaczęłam go robić już chyba w wakacje, ale cały czas coś mi nie szło, więc tak czekał i czekał aż go wreszcie skończę. I tak, zamiast planowanym z wyprzedzeniem prezentem gwiazdkowym, stał się prezentem urodzinowym (dokończonym oczywiście na ostatnią chwilę;))
As pik - brelok wykonany z miedzianej blachy, do której dolutowałam symbol ze srebra. "Kartę" umieściłam w ramce z miedzianego drutu wykorzystując technikę wire-wrapping. Oksydowany.

 photo pik04min_zps174bfe82.jpg

 photo pik14min_zps23acf40c.jpg

 photo pik16min_zpsb3ca887e.jpg

 photo pik02min_zps231cdd38.jpg

 photo pik05min_zps498df93a.jpg

 photo pik12min_zpseb515c6e.jpg

 photo pik13min_zpseb05dfd0.jpg

 photo pik06min_zpseeb303af.jpg

 photo pik08min_zps03c4df66.jpg


6 komentarzy:

  1. Sprzedajesz to cudo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie - podarowałam go bratu w prezencie urodzinowym :)

      Usuń
  2. Jeżeli jednak byłaby możliwość wykonania takowego za jakąś w miarę rozsądną cenę, to byłbym bardzo chętny. Proszę dać znać w odpowiedzi, a na pewno się odezwę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić podobny na zamówienie. Proszę zostawić jakiś kontakt (mail) to napiszę dokładnie :)

      Usuń
    2. kdzorawska@wp.pl prosze o kontakt

      Usuń
  3. Ja tez prosze o kontakt w tej samej sprawie arturosa@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...