28 sierpnia 2016

Siedem życzeń

Wiedzieliście, że siódmą rocznicę ślubu czasem nazywa się miedzianą? Ja nie byłam wcześniej jakoś bardzo zaznajomiona z symboliką rocznic ślubnych. Dowiedziałam się o tym całkiem niedawno - od klientki przy okazji zamówienia na personalizowane spinki do mankietów, które miały być prezentem na taki właśnie jubileusz. :)

personalizowane spinki do mankietów
 A skoro rocznica miedziana, to od razu wiadomo, z jakiego materiału musiały być spinki. ;)
 
miedziane spinki do mankietów z motywem siódemki

Po krótkiej wymianie maili stanęło na tym, że motywem przewodnim będzie szczęśliwa siódemka. Cyferki wycięte w cieńszej blaszce przylutowałam do drugiej warstwy miedzi tak, by po zaoksydowaniu całych spinek utworzyły ciemniejsze zagłębienie. Zaproponowałam też, żeby całość zamknąć w graniastosłupie o podstawie pięcioboku foremnego, czyli zasadniczo przestrzennej bryłce o siedmiu ściankach. I tym sposobem wyszły mi miedziane siódemki do kwadratu ;)



srebrne bazy spinek do mankietów

7 7 7

szczęśliwe siódemki :)



Dostałam już informację, że zostały wręczone i że się spodobały (uf! ;)). Teraz mam tylko nadzieję, że będą się dobrze sprawowały i często będą w użyciu. :)

Gdybyście kiedyś chcieli zamówić podobne (lub zupełnie inne!) spinki, to serdecznie zapraszam do kontaktu mailowego: 
info@krupkowska.com 
lub przez formularz kontaktowy na stronie:

Miłego tygodnia! :)

2 komentarze:

  1. Są świetne, sama bym takie z chęcią nosiła, pomysł w sumie prosty a jak dobrze się komponuje ze świętem, choć nie wiem czy tak łatwo było zrobić te graniastosłupy. A wiesz, że moje pierwsze skojarzenie to było: "o super i jakie fajne pucyny cyfrowe udało Ci się znaleźć, żeby takie fajne siódemeczki wybić" a tu proszę, zaskoczenie, że też nie wpadłam na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, ze najczęściej te proste pomysły są właśnie najlepsze. ;)
      Hah, mi chyba z kolei nie przyszłoby do głowy, żeby specjalnie szukać puncyn ;p Po prostu od razu założyłam, że je wytnę.
      A co do graniastosłupów, to nic strasznego, chociaż może wymagają trochę wprawy - najtrudniej było mi tak dopasować siódemki podczas lutowania, żeby wyszły równo i w miarę po środku...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...