2 października 2016

Polecam RoyaLOVE

Cześć! :)
Wrzesień był bardzo intensywnym miesiącem, stąd było mnie tak mało (czyli nic ;)) na blogu. Trochę się ogarnęłam i wdrożyłam w pracę po ostatnich wyjazdach i załatwianiu przeróżnych spraw, więc postaram się w najbliższym czasie trochę nadrobić te blogowe nieobecności i opowiedzieć Wam, co robiłam i nad czym aktualnie pracuję.
Tymczasem dzisiaj mam dla Was coś troooochę mniej biżuteryjnego. ;) 
Royal-stone zaproponowało mi udział w kolejnej edycji konkursu Polecam RoyaLOVE. 
Sama dość często robię tam zakupy, więc oczywiście się zgodziłam. Bo jak tu się oprzeć pokusie 12% rabatu na nowe kamienie i do tego możliwości wygrania bonu na kolejne OGROMNE zakupy? Do tego pomyślałam, że może to będzie dobra okazja, żeby trochę się zmotywować do częstszego pisania. ;)


Ale do rzeczy!
W royalowej promocji bierze udział kilka blogerek/artystek (a kto dokładnie możecie sprawdzić na royalowym Fb). Każda z nas ma dla Was unikalny kod na zakupy w royal-stone.pl z 12% zniżką, z którego możecie skorzystać dowolną ilość razy w trakcie trwania akcji. Wystarczy wpisać go w odpowiednie okienko w trakcie składania zamówienia (zniżka sumuje się też z rabatami VIP!).
Każde zakupy z użyciem personalizowanego kodu liczone są jak głos przyznany danej blogerce, a  artystka, której kod zostanie użyty największą ilość razy wygrywa bon o wartości 500zł na zakupy w royal-stone.pl. (Już myślę, ile kamieni i kolorowych łańcuszków mogłabym za to kupić...).

Mój kod rabatowy to: KRUPKOWSKA12 
(przez cały czas trwania akcji znajdziecie go też na banerku w lewej kolumnie bloga).

 
Promocja trwa od 1 października do 31 grudnia 2016r.  

Moim zdaniem to idealny czas, żeby zaopatrzyć się w kamienie i półprodukty do pracy nad świątecznymi prezentami i zamówieniami.
Także zachęcam Was do korzystania (i tym samym głosowania na mnie;)) i śledzenia całej akcji. Wiem, że każda z artystek przygotowała dla Royala tutorial na przedmiot wykonany w swojej technice, więc może akurat pojawi się tam coś, co Was zainteresuje. :)

No i to chyba tyle na dziś. ;)
Życzę Wam miłej niedzieli i zmykam korzystać z ostatnich chwil jesiennego słońca! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...