26 października 2014

Trogon fioletowogłowy

Trochę mi w tym tygodniu zastrajkował internet i w związku z tym nie było wpisu, który planowałam sobie na czwartek i w ogóle mniej mnie było przy komputerze, ale nie ma tego złego... -Dzięki temu więcej czasu spędziłam w warsztacie i udało mi się skończyć prawie wszystkie najnowsze zamówienia. ;) 
Dlatego dzisiaj nadrabiam internetowe zaległości i mogę Wam wreszcie pokazać nowego ptaszka z "zebrowym" ogonem. 
Konkretnie jest to trogon fioletowogłowy (Violaceous trogon) (Chociaż teraz, po przeczytaniu artykułu na Wikipedii, zaczynam mieć wątpliwości, czy to jednak nie trogon wyżynny (Gartered trogon)... Ale to tak dla zainteresowanych tematem ;) Myślę, że na moje naszyjnikowo-nazewnicze potrzeby może zostać trogonem fioletowogłowym:))


Ptaszek jest w formie naszyjnika na długim łańcuszku (ok. 61cm +6cm), a jego wymiary (w najszerszych miejscach) to ok.: 2,3cm x 7,2cm. Poza czarno-białym ogonem w zebrę mój trogon ma na sobie jeszcze emalię w kolorach: granatowym, niebieskim, żółtym (wokół oka), fioletowym (skrzydło -ze szczyptą szarości i ciemnej zieleni) oraz dwa odcienie pomarańczowego. Przed emaliowaniem, jak zwykle, wycięłam go z miedzi, zlutowałam, wypolerowałam i zaoksydowałam. :)






Gdyby ktoś z Was chciał przygarnąć trogona (lub innego ptaszka lub tylko zasięgnąć informacji;)) to można do mnie pisać na maila: justynakrupkowska@gmail.com lub wysłać wiadomość facebookową: https://www.facebook.com/JustynaKrupkowskaJewelry
Pozdrawiam ciepło, miłej reszty niedzieli! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...